Sunday 11 April 2010

:: 2010の誕生日 ::


2009年的生日巳決定了,
2010的生日蛋糕要插上等於我這年生日歲數的所有蠟燭。

本來以為有一年的時間去找不同款式的蠟燭,
但原來在香港想買到特色的蠟燭也不是易事…
我只買到兩三款…
而且也說不上有特色,
那些大都是給小孩子用的蠟燭。
可能大人們都不需要(不想要﹖ )插那麼多蠟燭吧﹖
和朋友提起這個計劃,
反應都是︰
「插完蠟燭之後那生日蛋糕不就"爛溶溶"了嗎﹖ 」
但是我想︰
「生日蛋糕本來就是要來吃,最終也是要切開吧﹖ 」
爛不爛也沒關係吧﹖ 最重要是好吃吧﹖

所以這次的生日蛋糕是…
在K-11的awfully Chocolate的朱古力蛋糕。



不是太甜,但帶很濃的朱古力味~
說不上很好吃,但一試無妨~

6 comments:

  1. 結婚前最後一個以小姐身份慶祝的生日果然特別喔~ 生日快樂呀朱古力)))))

    ReplyDelete
  2. 呵呵~ 謝謝你丫!
    原來咁多蠟燭係好難點架~ 影幾張相d蠟就溶晒落個蛋糕度lu~

    ReplyDelete
  3. 遲來的一句"happyyyy~birthdayyyy~~~"
    看見你的生日蛋糕~真是正爆!!
    吹蠟燭應該也要花一點點時間哦~呵呵~~

    ReplyDelete
  4. ((ting ting sarah))
    謝謝你丫~
    唔好睇小「一點燭光」丫!加埋有幾十點燭光個時原來都好光好熱下架~
    其實我本來有諗過訂一個芭比蛋糕架~即係真係有一隻芭比係中間,而蛋糕就係芭比條裙仔個d,不過一來好似有點兒低B(雖然我唔怕),二來我驚咁多燭光會燒焦隻芭比~所以都係無咁做到~呵呵~

    ReplyDelete
  5. 呵~原來最遲係我~
    生日快樂呀~
    最後一個單身生日好值得紀念架~
    以前我都有諗過好似妳咁插自己歲數ge蠟燭上去,不過,由於我手腳慢,要點廿幾支蠟燭而又唔會出問題簡直係異想天開…
    我怕我最後食ge係蠟糕而唔係蛋糕囉~仲要吹熄d蠟燭…
    噢~我怕我吹到口水乾都未熄~~~~~

    ReplyDelete
  6. ((獅頭貓貓))
    咁叫人幫手咪得囉~我影唔夠幾張相D蠟都溶晒架~不過貪得意都唔理得咁多囉~呵呵~D蠟"了"走佢未得囉~吹熄晒D蠟燭個下都幾減壓架~可以一試~good good 丫~ 呵呵~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.