Thursday 22 July 2010

:: cold call の二 ::

竟然,仲有得寫。

話說,我這招「一聲不響地cut線」,於我來說,已經很夠用的了。(:: cold call ::)
被我cut線的,再打回頭的機會率都很低的。

這次呢,遇到對手了,而且,仲無仇報。

有一位cold call小姐打比我 -> 我cut線。
本來一切到此為止。

但今次,尼位燥火小姐再打比我cut番我線囉~

我第一下有點莫名其妙,後來「諗通左」就腎上腺素激增兼無名火起︰「頂!你有無咁無聊打番轉頭cut番我線丫!有時間搵多個客好過啦~」

蝦~咁燥火,點做cold call呢﹖

4 comments:

  1. 所以話呢,有時d人真係好奇怪囉~
    我有次試過好聲好氣同佢講我開緊會唔得閒,轉頭俾佢打番黎用粗口鬧添呀!
    真係學妳話事解,咁點做cold call呢?

    ReplyDelete
  2. ((獅頭貓貓))
    其實有時都會dd唔忍心,畢竟都只係搵食者~
    但係咁燥火,有一線希望既客仔都趕走埋啦…

    ReplyDelete
  3. 我而家錄左個message 希望能過濾真想搵我的人留言~ 唔知會唔會好d 呢~

    ReplyDelete
  4. ((JC))
    我諗…至少唔洗毛啦啦受D唔識既人既氣~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.