Wednesday 30 June 2010

:: 人生の初速寫 ::

那是2008年的事了。

某個週末,跟E先生約好了在我家樓下等。
約定的時間早就過了,我還未換好衣服。
(應該是說,他到了的時候我還是剛睡醒…)
急急忙忙的梳洗,穿衣,收拾…
臨出門口時,突然好想畫畫。(!)
所以,毛啦啦就畫了我人生第一幅速寫了。



:: 眉筆on畫紙 ::

後來拿去和他本人對比一下…
相比之下,好明顯,是比真人好看多了~
呵呵~

6 comments:

  1. 淨係睇個 蛋臉 就知你對 線條控制幾咁有信心, 準確 o既呢~~

    ReplyDelete
  2. well,just because我趕時間者~

    ReplyDelete
  3. 呢期大家d畫意都好濃咁喎

    ReplyDelete
  4. D "C兄弟返晒嚟喇~" ((from少林足球))

    ReplyDelete
  5. 我只係用過眉筆黎畫——點心紙~
    哈哈~~我對上一次玩即興係…十九幾年前,在巴士上,喺一個見唔到洋蔥ge情況下畫洋蔥~:p

    ReplyDelete
  6. 個下見到枝眉筆唔知點解好想要黎畫畫~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.