Friday 7 May 2010

:: 2010の大日子-婚紗-第一回合 ::



:: Barbie Bridal ::

婚紗,我一直都想的很簡單。
白色,LOW-CUT,拖OR不拖尾,頭紗,OK!

真的是很天真很傻。

人家問我要什麼款… 「咪又係個D囉~婚紗來來去去都係個幾款既者~咪又係一條白色裙~」
聽罷,經常說自己是唸FASHION的E先生,嘴角浮起一抹輕蔑的微笑…

其實早在還未打算結婚前,我已相中了一件婚紗。


(well,看這兩幅圖就應該知道我喜歡的是哪一類婚紗吧﹖)

見她剪裁簡單,看上又輕又薄… 就想給家裏的娃娃造一件。
當要選婚紗時,還是想起了這一件。
款式算簡單吧﹖ 但要找到差不多的也不容易。
總會有些地方不合心意的。

除了這個款式,我也看上了比較誇張一點的,多details的婚紗。(即是好洋娃娃感覺的。)
可是… 掛了上身… 一點也不好看。
感覺像一棵聖誕樹哪~(還要是圓滾滾的。)
我是看上比實際瘦的那一類,所以一穿這些顯示身形的衣服,就感覺比平常胖了~(鬼鼠肉無所遁形~)
所以選擇的款式不能太多details呢!
呵呵~

另外試了一條人家推介的古典款︰只有幾行lace花,大A-line,low-cut。
掛上身後… 又OK喎﹖
看來,我是要走古典簡單A-line路線呢。

第一回合的結果,算是捉到路線去挑了。
款式是古典簡單A-line款。
至於晚裝,顏色方面暫時只有一個要求,就是絕對不要紫色。
我是極度討厭紫色的,討厭到什至連提也不想提。
無他,因每次穿上都行衰運,仲要是極衰那一種,從此我和這個顏色絕交了。(大迷信﹖)

好!期待下一個回合~

2 comments:

  1. 哎呀~我反而好鍾意紫色~
    我反而一向鍾情古典~我心目中ge 婚紗要企領燈籠長袖~
    不過,最緊要著上身好睇就得啦~
    可以想像得到,古典簡單A-line ge新娘子嘛…超優雅~>W<
    不過,我又覺得,如果妳擺酒的話,個禮堂係中式就最好唔好著粉紅色禮服,因為我個fd前排擺酒就著粉紅色,結果同個場撞唒color…(直情係唔講唔係好發覺佢在現場嗰隻…)
    我發覺,通常金色同綠色都好多人著架,同埋效果都好好~

    ReplyDelete
  2. ((獅頭貓貓))
    地方我仲未寫,我擺酒個地方係一間可以容納70-80人既西餐廳,個 日會擺全西式自助餐,而個場既牆壁係黑色既,中間有盞閃令令既水晶燈,所以d衫唔可以深色~如果唔係就chi晒底,變左隱形人~呵呵~
    我都有諗過古典企領燈籠長袖,都有諗過搵古董婚紗,但見到好多所謂古董婚紗都同想像差好遠… 我有諗過自己造一條添~不過…邊做到咁多嘢﹖ 呵呵~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.