Monday 25 January 2010

:: 2010の(二) 看一百套電影 ((一月)) ::



:: 一百套電影 ::

今年的第二個目標,是要看一百套電影。
其實應該不是太難吧﹖ 如果一個月看到十套的話,十二個月就有一百二十套了。

一月份看過的有︰


((***** 5粒*為最高分))

1. 阿凡達 (( *****))




2. spanglish ((****))



3. 50 first dates ((****))



4. 戰狼300 (( ***))

見識了高速攝影機的厲害。dvd完了之後既解說值得花時間看,増進電影知識。
有些鏡頭真係好假,但佢唔解釋我又睇唔出~


5. 愛比戀更冷 ((*****))

尼套只係我個人主觀地喜歡,原著為「托爾斯泰」的「安娜卡列尼娜」。
Love it so much!!


6. 香奈兒的情人 ((***))

老實,美指幾好,但內容ok la~ she's a little bit over~




7. 特務S




尼套ok好笑。
自「穿prada的惡魔」後,愛上anna hathaway。

8. 巴黎的最後探戈(1/4) ((?))




睇左4份之一咋…

9. dirty dance ((****))




男主角好似陳冠希…

10. 異獸戰(一)




血淋淋,暴力血腥都未驚過既我,我竟然有D驚異形…



點解呢

11. 再嚟多件衰鬼上帝 ((**)

麻麻地…
聖經故事嘛,我喜歡講魔鬼剎旦個D~
愈邪愈對味

12.神探飛機頭(一) ((***))
舊左少少,但ok好睇~

13. the best is yet to come~

2 comments:

  1. 我一年都冇睇到十套戲耶

    ReplyDelete
  2. 我很享受一個人到電影院看電影~
    最怕看電影的時候有人在旁邊問長問短~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.