Friday 12 February 2010

:: SIUPAK*LOMO ::

:: SIUPAK*LOMO ::

-----------------
by
:: digital ::
:: Canon IXUS100IS ::
-----------------


這位是我最近的新寵兒。
替他改了個名字,
叫小白。

---------------

這個LOMO效果是在以下網站轉換的。
還有10個風格可以選擇。

---------------

這麼多LOMO風格的線上轉換器,
不用拍的那麼辛苦了~
呵呵~

3 comments:

  1. 都幾好喎~ 有黑角~ 不過我剛買了 lomo 機仔耶~ ^^

    ReplyDelete
  2. 好抵買個部丫﹖
    睇相,睇相,我要睇相~

    ReplyDelete
  3. 我最終買左VQ1015呀~ FDC01~ 斷貨斷貨再斷貨~ 不過如果唔係玩E沖C~ VQ1015 會更好~

    因為 VIEW FINDER 有=冇的關係~ 我影左幾十張只有一張OK咋~ 等我摸熟D影多D~ 就可以 POST 相啦~ 我期待緊陽光燦爛的日子~ 睇下可以影到個天有幾藍呀~

    ReplyDelete

< > Home

search Here

Powered by Blogger.

categories

subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

translation

Polly-Chocolate © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.